Vanliga frågor och svar
När får jag min order?
I kassan kan du se din uppskattade leveranstid och fraktkostnader. Så fort din order skickats från vårt lager kommer du motta en bekräftelse på detta via mejl innehållande ditt spårningsnummer.
Hittar du inte detta mejl eller om länkar inte fungerar kan du även spåra in order här. Har din order inte rört sig på 10 arbetsdagar och du misstänker att din order försvunnit i transporten kan du kontakta vår support här, så hjälper vi dig med en lösning.
Kan jag makulera eller justera min order?
Du kan skicka en förfrågan att avbryta eller justera din order här. Vänligen notera att vårat lager hanterar samtliga order omgående och att vi därför oftast inte hinner eller har möjlighet att genomföra några justeringar till lagd order. Vi kan inte avbryta beställningar som innehåller artiklar som tillverkas på beställning.
Jag vill returnera eller reklamera min order
Vi har fria returer och byten i upp till 30 dagar efter mottagen order.
Läs mer om våra returprocesser och registrera en retur här.
Läs mer om vår garanti och registrera en reklamation här.
Tull & Skatt
Hos NUDIENT behöver du aldrig betala några tullavgifter för beställningar inom Sverige.
Alla beställningar skickas från vårt lager i Sverige.