RETURINFORMATION


Som kund hos Nudient har du alltid 30 dagar ånger- och returrätt från det att du mottagit ditt paket. Om du vill utnyttja ångerrätten så återbetalar vi dig köpesumman eller byter din produkt till en annan vara under förutsättning att den returnerade varan har hanterats aktsamt och är i samma skick som när du mottog den.
Vid utnyttjande av ångerrätt/bytesrätt står du som kund för returkostnaden i de fall som vi inte har en kampanj som ger dig gratis retur. Du skickar in varorna till adressen du finner nedan. 

Om du har kvar ditt originalkuvert som du fick varorna i så kan du använda det vid returen, dock bör du se till så att det är ordentligt förseglat och frankerat.

Ifall du har valt att betala med faktura så ber vi dig hålla ett öga på förfallodatumet. Så länge förfallodatumet inte passeras så väljer du själv om du betalar den eller inte. Återkom om du behöver hjälp med förlängning av fakturadatumet.

Om du har frågor så skicka ett mail till vår support: support@nudient.zendesk.com

eller klicka på "Support" eller "?" längst ner till höger.

Vänligen bifoga följande information med paketet:

  • Namn
  • Ordernummer
  • Mailadress
  • Telefonnummer
  • Anledning till retur
  • Om du vill byta till en annan produkt eller ångra ditt köp
  • Om byte till annan produkt, specificera till vilken produkt
  • BIC, IBAN samt bank (vid återbetalning av returfrakt)

Du måste även skicka ett meddelande till kundtjänst/support innan du skickar paketet i retur för att vi ska kunna förbereda returen/bytet.

Returadress:
DreamLogistics AB, c/o Nudient
Fanergatan 14B,
566 33 Habo
Sverige